{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Mild vinter. {{forumTopicSubject}}

Ja det har den jo været indtil nu.
Sidste år plantede jeg en Bananpalme i haven, den skulle være ret frost sikker (ned til de 18-20 minus gr.) Den voksede som en lille vild hele sidste sommer og nåede da at blive lige så høj som jeg og den skød forneden med nye skud.
Jeg har fået af vide at når en Banan har sat frugter så er dens livs cyklus forbi og nye skud kommer ud, er det rigtigt?
Den her Banan er vissen nu (vist ret død over jorden) og står godt fast, kan jeg regne med at når varmen kommer at den så skyder fra roden igen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mild vinter.
  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #1   21. feb 2014 Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med dine spørgsmål....Men ville nu alligevel kommentere dit indlæg smiley
    Jeg er da blevet helt fristet, til at prøve med en bananpalme i haven, jeg var ikke klar over at de kunne tåle så meget frost.
    Men jeg mener der er en anden bruger herinde, så vidt jeg husker rigtig, gør en del i palmer m.m.
    Så vi håber han kan hjælpe smiley


  • #2   22. feb 2014 Karin Palmen har jeg købt gennem Bakker og det er en speciel udgave der er lavet til det kolde nord. Så det er et forsøg fra min side for at se om den nu også kan leve op til det. Det bure den jo eftersom det har været en meget mild vinter ind til videre.
    Er det ikke Leif der er hård til Palmer.... det mener jeg smiley ( Desværre kan jeg ikke tagge ham, men mon ikke han ser tråden på et eller andet tidspunkt)


  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #3   22. feb 2014 Okay sådan smiley
    Ja så skulle den i hvertfald kunne klare den....Jo mener også han hedder sådan.
    Det gør han bestemt smiley


Kommentér på:
Mild vinter.

Annonce