{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.024 visninger | Oprettet:

helle  p
helle p
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

jord i højbed {{forumTopicSubject}}

vi skal bygge nogle højbede i haven her i weekenden og så ville jeg høre om der er nogen som kan fortælle mig hvilken salgs jord jeg skal fylde i dem ? alm plantesække dur vel ikke eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jord i højbed
  • #1   4. maj 2012 Det afhænger vel af hvad der skal plantes i dem? smiley

• helle  p
    helle p Tilmeldt:
    sep 2011

#2   4. maj 2012 det skal fungere som en lille køkkenhave smiley altså gulerødder , salat osv...

• #3   4. maj 2012 Kan man ikke i bund og grund godt bruge en plantesæk? Ville sagtens turde at gøre det i hvert fald smiley

• helle  p
    helle p Tilmeldt:
    sep 2011

#4   4. maj 2012 jo det er også min egen tnake men har bare fået at vide at der er for meget "krudt" i plantesække til at man kan så frø i dem og det er meget af det til køkkenhaven jo..

• Peter  E
    Peter E Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Haver: 1 Svar: 17
    #5   10. maj 2012 Jeg tror nu at almindelige plantesække er lidt døde i det. Det er som når man køber spagnum masser af luft men kun lidt næring... Jeg ville foreslå at i blander det med almindelig jord og. En anden mulighed er at blande almindelig jord med kompost fra genbrugspladsen. Men her er det netop meget vigtigt at blande jord i for der er rigtig meget krudt i som du selv siger.
    Fordelen ved at putte almindelig jord i er også at du har lettere ved at holde på vandet da plantejord i sække kan indeholde meget vand men let tørre ud hvis man ikke husker at vande.
    Håber du kan bruge det til noget;-)

Kommentér på:
jord i højbed

Annonce