{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

steen M
steen M
Tilmeldt:
9. mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

køkkenhave på altanen {{forumTopicSubject}}

jeg har en vest vendt altan og et akvarium med meget nitrat/fosfat belastet vand, og jeg synes det er lidt ret fedt med at dyrke egen mad.. Hvis jeg stiller nogle store potter ud, så har jeg sådan en lille dosseringspumpe fra mit gamle saltvands akvarie som jeg kan få til autovande potterne på et bestemt tidspunkt(er). Det MÅ der kunne komme noget godt ud af!!
Jeg har polsk baggrund så det første jeg tænker er små agurker jeg kunne sylte, og måske nogle ærteplanter der kunne 'kravle' rundt i hele altanen hvis jeg satte nogle snore på kryds og tværs, evt. noget tomat og chili? ellers tænker jeg persille og dild og eller nogle bær...
Jeg vil med glæde 'nørde' nogle artikler, som godt må nørde lidt ud i noget kemi/biokemi noget lys/vand/mad behov osv..
Det må også godt være nogle produktive planter og endnu bedre hvis det, der vokser på dem er lidt dyrt i købe i supermarkedet smiley ... Jeg tænker umiddelbart noget bær/krydderurt og små agurker, og ellers hvad i kunne komme med af gode ideer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køkkenhave på altanen
Kommentér på:
køkkenhave på altanen

Annonce