{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Tanya F
Tanya F
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23

mark blomster {{forumTopicSubject}}

Har nogle gode ideer til pink blomster man kan så på en mark.

Her tænker jeg nogle ( gerne pink, rosa eller hvide)blomster der er gode til at så sig selv igen til næste år osv. hvor man bare kan kaste deres frø ud over denne eng eller græs område og så kommer de i løbet af sommeren.

Har købt eng blomster frø pakker og en pink blanding men ved ikke om de kommer når man bare kaster dem udover engen der stå på dem de skal 1cm.ned i jorden nemlig:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mark blomster
  • #1   3. maj 2012 Valmuer af blandede farver, de er da skønne på sådan et stykke jord. Man kan få sådan nogle frøposer i lidt stor størrelse med mark og engblomster. Jeg købte engang sådan en fordi jeg havde et stykke der bare fik lov at stå og der kom så mange forskellige søde blomster, der såede sig selv. Hvad med Akeleje, de fås i et væld af faver og så sig selv igen og igen.

• Tanya F
    Tanya F Tilmeldt:
    jan 2012

#2   3. maj 2012 skønt :), gode ideer dem vil jeg købe nogle af:)

• Tanya F
    Tanya F Tilmeldt:
    jan 2012

#3   3. maj 2012 kastede du dem bare ud over det høje græs og så fandt de selv ned:)

• #4   4. maj 2012 Nej det gjorde jeg nu ikke. Græsset var ikke højt så tidligt. Frøene skal jo have lys, vand og luft.

• Tanya F
    Tanya F Tilmeldt:
    jan 2012

#5   5. maj 2012 okay super:) jeg prøvede at blande frø og jord og dryssede de ud over marken efter græs var slået så nu håber jeg de frø bliver til noget og nu vil jeg finde de blomsterfrø du nævnte for det er da nogle virkelig smukke blomster

Kommentér på:
mark blomster

Annonce