{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Havedrømme {{forumTopicSubject}}

Jeg er ret så sikker på, at vi allesammen herinde render med lidt have-drømme gemt i maven. Drømme vi håber på at realisere, eller drømme som forbliver gode drømme - det er underordnet smiley Fortæl mig om Jeres havedrømme smiley

Jeg drømmer, takket være Claus Dalbys bog "Drivhusdrømme", om et orangeri. Intet mindre end fantastisk smiley Drømmer derudover om flotte staudebede, små stier hist og her og en masse hostaer alle vegne og ikke mindst, en terrasse spækket med lækre blomster og opstammede træer smiley En hel lille jungle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havedrømme
  • Tobias A
    Tobias A Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #1   6. maj 2012 Jeg drømmer om en, så vidt muligt, spiselig have.

• Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 207
    #2   6. maj 2012 Vores drømmehave, er lige præsis den vores datter og svigersøn har.
    De er så heldige at ha` en rækkehushave på ca. 350-400 kvm.
    De overtog deres rækkehus, af et ældre ægtepar, der har boet der, fra det blev bygget i 1992, de har dengang tilplantet haven, med alverdens stauder, æbletræer, 2 blomme træer, ribs, og solbærbuske. Der er drivhus, et ekstra skur til 2 cykler, og mange små finesser i haven, der gør den til en drøm smiley

• #3   7. maj 2012 jeg drømmer om et stort drivhus. Der skal være tomater og agurker, men mest blomster. Et stort duftende blomsterhav. Og midt i det hele, en stor dejlig lænestol, et lille bord og en lysekrone. Der vil jeg så sit med en kop te eller et glas vin og læse, mens jeg er omringet af blomsterduften.

• #4   7. maj 2012 Drømmer også om drivhusdrømmende hvor der er hyggeligt og lækkert indrettet med figner, citrusfrugter, vindruer ol.

Derudover har jeg jo netop fået en kæmpe have med masser af muligheder og er i fuld gang med at realisere mine mange havedrømme... og tror når jeg engang har tid laver udestuen om til et mini orangeri-halløj ala vinterhave...

Så jeg er så fantastisk lykkelig over at jeg har en have med alle mulighederne smiley mere eller mindre.. det eneste der mangler er en lille sø i baghaven... smiley

• Nete G
    Nete G Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #5   11. maj 2012 Jeg drømmer om drivhus og masser af spiselige planter + swimmingpool smiley

• #6   11. maj 2012 Drømmer faktisk også lidt om et drivhus mere. Der er altså bare noget helt specielt over sådan et drivhus smiley

• Nete G
    Nete G Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #7   12. maj 2012 Ja det er så smiley

• #9   19. maj 2012 Har i meldt jer ind i drivhus-gruppen ;o)

• Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 207
    #10   19. maj 2012 Jeg har ikke....da vi ik har noget drivhus, så kan ik rigtig bruge det endnu.

• #11   4. jun 2012 Jeg drømmer om en kæmpe have, med mange gamle træer og masser af stauder, græsser og ... uha der er ingen grænser for hvad der skal være i den hyggelige, romantiske have, der engang skal blive min. Lige nu nøjes jeg med en rækkehus-have på 75 kvm. men der kan nu også være en del her, og den ændre sig hele tiden efterhånden som jeg finder på nye ideer og planter om og planter til smiley (samt lærer mine planter at kende og måske ser at de hellere vil have skygge eller mere sol fx.)

Kommentér på:
Havedrømme

Annonce