{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Tanya F
Tanya F
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23

bom busk/hæk {{forumTopicSubject}}

Hejsa hvis i skulle plante en hæk på ca. 80 meter og den max måtte blive 3 meter høj og max. 3 meter bred hvad ville i så plante? Må ikke være giftig.
gerne en blandet hæk og gerne en der bare passer sig selv :). Så den ser lidt vild ud med forskellige farver osv. og gerne så billig som mulig:)

Har brug for gode ideer:)

Jeg tænker selv på noget der blandes med Forsythia f.eks?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bom busk/hæk
  • Peder  M
    Peder M Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Svar: 28
    #1   14. maj 2012 forsythia, bøg (eventuelt med blodbøge fordelt), kvalkved, syren,

• Iben
    Iben Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Haver: 1 Svar: 6
    #2   14. maj 2012 Jeg har selv plantet noget vildt beplantning.
    Det kan købes ved en anlægsgartner. Så er der noget forskelligt til fuglene, og noget der ser forskelligt ud, og blomstrer på forskellige tidspunkter.
    Den billigste, men ikke altid den hurtigste løsning er når du får aflæggere af andre buske, altså nogen de evt er selvsået eller har lavet jordskud

• Tanya F
    Tanya F Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #3   15. maj 2012 Jeg har også kigget på bøg men den skal klippes:-( kvalkved kender jeg ikke tror jeg så der må jeg lige Google:-) jeg tænkte også lidt på at fåstiklinge og bare sætte i jorden men er i tvivl om det ville virke og hvilke buske man kan det med.
    Syren var kanon bud havde jeg ikke tænkt på men de er så smukke kan man tage grene fra dem og stikke i jorden?

• Iben
    Iben Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Haver: 1 Svar: 6
    #4   16. maj 2012 Nej. det tror jeg ikke du skal løbe an på.
    Hvis du skal gøre det af stiklinger, så skal du bøje en gren mod jorden og lægge jord over, vente et år, og så kan man forsigtigt grave dem op og kappe navlestrengen.
    Mhs til syrener kan man måske med lidt snilde dele eller tage sideskud, lidt lige som med stauder

• Peter  E
    Peter E Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Haver: 1 Svar: 17
    #5   20. maj 2012 Det lyder næsten som et læhegn du vil have. Du kan få meget inspiration ved at Google læhegn. Der blander man en masse planter med forskellige egenskaber fx liguster bøg birk forsytia syren slåen benved og mange flere. Ved godt du sagde max 3 meter højt og at birk bliver højere men det kan være en fordel at plante varieret for derefter at fjerne noget når noget andet er etableret såkaldte ammetræer.

Kommentér på:
bom busk/hæk

Annonce