{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Poels P
Poels P
Tilmeldt:
12. feb 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

2-vejs Vandpumpe? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg står og skal til at igang med et projekt, for at holde mine kære planter i live imens jeg er på 3 ugers ferie, her til sommer.

Derfor er jeg ved at bygge mig et ebbe og flåd system, som det vidst bliver kaldt. Men mangler en 2-vejs pumpe (det vil sige en pumpe der kan pumpe vand ind, men også ud igen)

Men jeg syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget, der specifikt hedder en 2vejs pumpe. Hvad skal jeg evt. kigge efter ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2-vejs Vandpumpe?
  • #1   16. feb 2014 Jeg tror det er lettest og billigst, at købe to små bassin pumper og så en "kontakt" som man også bruger til at lænse en båd med automatisk (se BILTEMA.dk).

    Men hvad er det for et Project du har gang i. smiley Det lyder da lidt mere avanceret end bare at vande blomster. smiley


  • Poels P
    Poels P Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   17. feb 2014 det er fordi jeg skal afsted her til sommer, i en 3 uger til en månede. Og ville jo ikke være så rart at komme hjem til en masse døde blomster! smiley for har ikke nogle til at passe dem, i det tidsrum jeg er væk, så jeg havde derfor planer om at lave et automatisk flood and drain system ( printpladen til on/off er allerede loddet sammen smiley samt timer ! ) som så kan holde mine bette planter i live imens jeg er væk smiley

  • #3   18. feb 2014 snakker vi potteplanter, drivhus eller have smiley

Kommentér på:
2-vejs Vandpumpe?

Annonce