{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.698 visninger | Oprettet:

velkommen. {{forumTopicSubject}}

Stort velkommen til jer alle. smiley

Da denne gruppe har været undervej et stykke tid har jeg summet meget over hvordan vi praktisk kan få den til at fungere med sit hoved formål.

Hovedformålet er at vi skal have nogle gode, spændende og inspirerende oplevelser sammen, når vi besøger hinandens haver.

Derfor er det nødvendigt at opstille nogle retningslinjer for hvordan det kan foregå, og alle er velkommen til at byde ind hvis I mener det kan gøres anderledes end jeg foreslår.

Jeg foreslår følgende:

- Der er intet krav om størrelsen på haven, alle kan byde ind for besøg.

- Der er ingen krav hvor velfriseret din have er. Har du en have du er glad for og stolt af, er den absolut værd at besøge.

- Er vi en lille gruppe der meget gerne vil besøge en bestemt have, er det gruppens opgave at medbringe kage til kaffen og en lille gave til værten/værtinden i form af en plante eller blomst vedkommende ønsker sig, til sin dejlige have. (her må ejer af haven gerne byde ind med et ønske, hvis aftale er undervejs)

- Vi skal være obs på at ikke alle har bil, eller kan køre langt, så det vil være fint hvis vi kan give hinanden kørelejlighed.

- Der er ingen krav om at alle skal lægge have til besøg, det er ok bare at tage med ud og besøge.

Vil du gerne tilbyde din have for et besøg, er du velkommen til at åbne en tråd hvor du inviterer og lægger en dato. Da gruppen lige pt. er åben for alle skal vi ikke lægge private oplysninger ind som alle kan se. Derfor skal dette foregå pr. PB.

Byd ind på denne tråd med jeres ideer eller hvis I mener dette kan gøre anderledes. Jeg vil så senere samle de retningslinjer vi alle bliver enige om i en tråd for det og slette denne.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
velkommen.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce