{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Handel fordele og ulemper {{forumTopicSubject}}

Når du vælger handel, skal du forstå, hvad dette aktivitetsområde er, og hvilke nuancer der venter dig. Selvom handel præsenteres i mange ressourcer som en simpel aktivitet og en slags nemme penge, er det i virkeligheden ikke det. Lad os analysere fordelene ved handel og dens ulemper i detaljer.

Ulemper ved
handel Ethvert erhverv har sine ulemper, og handel er ingen undtagelse. Mange kombinerer det og betragter det som en hobby og får yderligere indtægter fra handel. Andre, der har fyldt deres hænder og dannet kapital, engagerer sig fuldt ud i handel og gør den til deres hovedaktivitet.

At lære at handle mere tager tid og omforme syn på velkendte ting. Dernæst overvejer vi de største ulemper ved erhvervslivet.

Følelsesmæssig tilstand
Efter min mening er dette den største ulempe, der bryder psyken hos de fleste, der kommer her. Spænding, tørst efter hurtige overskud, utålmodighed fører til følelsesmæssig nød og fuldstændigt tab af midler. I den sammenhæng er der vred kritik af aktiemarkedet, om bedrageri fra mæglere og alle former for anklager mod andre end dem selv. Vi anbefaler at bruge xtrade - https://www.sitejabber.com/reviews/xtrade.com for god fortjeneste.

Når du begynder at handle, så glem ikke risiciene ved pengestyring, brug ikke gearing og åben ikke handler uden at tænke, kun på en mavefornemmelse. Gå ikke i panik og forbliv rolig. Med en stigning i følelsesmæssig stress, stop handel og gør det igen i morgen. Hvil godt.

Mangel på information
Den anden alvorlige ulempe ved handel. Det vil være svært for folk, der ikke har fulgt med i markedstilstanden og nyhederne i verden, at tilpasse sig en stor informationsstrøm og filtrere den. Korrekt distribution af indgående data og arbejdet med det vil hjælpe dig med at træffe de rigtige beslutninger om transaktioner.

For eksempel bruger jeg siden til udenlandske aktieanalyser: finviz.com.

Trade compliance
På bloggen kan du finde reglerne for en succesfuld erhvervsdrivende. Ud fra det kan du udvikle dit eget regelsæt, der vil føre dig til økonomisk frihed. Eksempelvis:

Systematisk registrering af transaktioner, fejlanalyse,
Udvikling og test af strategier,
løbende læring,
risikokontrol,
Kapitalforhøjelse.
Misforståelser mellem familie og venner.
Selvom handel er velkendt for mange med udviklingen af ​​teknologi og aggressiv reklame fra mæglere, forbliver det noget uforståeligt for de fleste og "lugter af skilsmisse". Folk opdraget af det sovjetiske system opfatter arbejde på børser med mistillid og negativitet. Hvis du beslutter dig for at hellige dig helt til handel, bør du ikke blive spredt af dine succeser. Bare gør dine ting og vis gradvist din succes i livet. Efter positive resultater vil kære forstå, at handel kan give penge.

Trading Fordele
Fordelene ved handel vil dække alle de ulemper, der er beskrevet ovenfor, fordi. De imponerer virkelig med deres evner. Statistik viser, at mere end 70 % af dem, der begyndte at handle, forlader markedet inden for de første par måneder. For ikke at være blandt fremmede, skal alting gribes klogt og uden hastværk an. Som alt andet tager handel tid.

Mulighed for at vinde meget
Det vil selvfølgelig være problematisk for begyndere at vinde rigtig store beløb, fordi dette kræver et anstændigt indskud, et fungerende handelssystem og udviklingsmål (eller held). Men som bekendt begynder en lang rejse med et lille skridt. For eksempel, hvis beløbet på $1000 på et par dage virker urealistisk, så kan du på aktiemarkedet tjene $1000 på få timer.

Når du har en succesfuld handelsoplevelse, anbefaler jeg, at du tiltrækker eksterne investorer til yderligere at skalere handel. CopyFx-tjenesten er perfekt til dette: en fuld beskrivelse eller en ramm-konto på Amercados.
Efter at have udviklet dit eget rentable handelssystem, kan du sælge dine signaler på webstedetMQL5novice-handlere, som har en god ekstraindkomst.
Handel fra hvor som helst i verden
For at arbejde skal du have en enhed med en handelsterminal og internetadgang. Jeg kender mange, der rejser og arbejder på afstand. Den eneste begrænsning kan være forskellen i tidszoner, men det afhænger af din strategi og de handelssessioner du handler i, pga. tidspunktet for hver session er forskelligt.

Uafhængighedshandel
er en fuldstændig uafhængig profession: den har ingen overordnede, ingen forpligtelser over for partnere. Du laver selv en arbejdsplan og foretager transaktioner, når det er praktisk. I 2013, da jeg forlod mit faste job, var denne faktor en af ​​de vigtigste for mig. Her medtager vi også "rubeluafhængighed", fordi. 90 % af aktiemarkedet handles i fremmed valuta. Følgelig er deres indkomst ikke knyttet til rublens valutakurs, hvilket i betragtning af den konstante inflation og depreciering er meget vigtigt.

Fordelene ved at udveksle nyttige kontakter og træne
Handel på de finansielle markeder tiltrækker ikke de dumme. Hvis du beslutter dig for at bevæge dig i denne retning, er du højst sandsynligt en person med ambitioner og et bredt perspektiv (eller ønsker at blive det). Kontinuerlig forbedring af viden og udvikling vil automatisk blive inkluderet i din tidsplan. For hurtig vækst anbefaler jeg at læse de bedste bøger om handel.

Jeg nævnte kun hovedpunkterne i forbindelse med handel som erhverv. Skynd dig ikke og slip alt for at starte din handelsrejse. Hvis du planlægger at ændre dit liv, så er der ikke noget bedre tidspunkt at starte end nu. Fordelene ved handel vil mere end dække alle manglerne.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Handel fordele og ulemper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce