Et rejsetip. {{forumTopicSubject}}
Et lille sommerferie/rejse tip.
Vi er lige kommet hjem efter en fed ferie i det sydspanske. Ud over vejret var pragtfuldt, så fik jeg set en del til den spanske natur og nogle haver.
Er du til klippestykker og natursten i haven kan jeg varmt anbefale en inspirationstur til Spanien.
Det er fantastisk at se planter, vi ellers kun ser som stue planter, i deres rette elementer. Palmer, kaktusser, sukulenter, Buorgunvillaer, bambus og en masse spændende små træer og buske jeg ikke kender.
Selvfølgeligt fik jeg raget mig nogle frø til mig, min nabo og jeg skal se om vi kan få gang i. Senere vil jeg lave et album med de billeder jeg har taget af planter og en have med sten.
Er man til figurer i haven kan de med stor økonomisk fordel købes dernede. jeg vil mene at der er 3/4 at spare. Jeg købte en 1.5 meter høj statue af en kvinde. 100 kg. en mindre statue på 20 kg. og sokkel 10 kg. og samlet højde 90 cm. plus to mindre stenplader med vores stjernetegn på. Alt i alt 1000.-
Jeg spurgte om de havde en hjemmeside eller en netshop men det havde de ærgeligt nok ikke, for ellers havde jeg linket det til jer.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Et rejsetip.