{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.744 visninger | Oprettet:

HaveBazoom.dk
HaveBazoom.dk Administrator

Tilmeldt:
26. aug 2011
Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19

Det nye HaveBazoom! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye HaveBazoom!


Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.

Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.

Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.

- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden

- Lige nu på HaveBazoom
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på HaveBazoom.

- Mine forumemner
Som noget nyt kan du nu se alle dine forumemner under "Mit indhold" på "Min konto", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

- Statusbeskeder
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.


- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en have oprettet.

Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.

Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)


Vi håber at du synes godt om det nye HaveBazoom, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.havebazoom.dk/faq

God fornøjelse

Med venlig hilsen HaveBazoom


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det nye HaveBazoom!
  • #1   17. apr 2012 Svuuup Karoline, lige fra det ene minut til det andet.

    Fedt at vi nu kan finde vores egene tråde nemt og hurtigt. Noget jeg synes forummet generelt har manglet. Nu skal jeg så bare lære at navigere rundt før jeg kan sige at det er nemt og ligetil smiley


  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #2   17. apr 2012 Ja det er noget af en omvæltning....det er noget der lige kræver tid, og tilvænning.


  • #3   18. apr 2012 mon ikke det bliver godt med tiden når man får det lært lidt bedre at kende smiley

  • #4   20. apr 2012 Jeg må sku indrømme jeg ikk bruger siden meget mere efter det er ændret. Sys satme det er dårligt og pisse anstrængende og glo på. Håber ikk det smitter til de andre gallerier for så stopper jeg da m og ville være vip bruger der

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #5   20. apr 2012 Alt nyt er jo svært smiley
    Men ja det nye kræver nok noget tilvænning, da det jo er en rimelig stor ændring.


  • #6   20. apr 2012 Jeg synes det er fint nok. Nu skal der bare justeres her og der, så kommer det til at virke fint. Ja det er svært pludseligt at gå over til noget nyt, så alt nyt er besværligt. Men altså ikke nok til at skræmme mig væk. Det er jo immervæk ikke forummets opbygning der er det vigtigste for mig (selvfølgeligt skal det være til at håndtere og det synes jeg det er, nej det er selve indholdet "Haven", der er vigtigst. smiley

    Giv det nu en chance og lad være med at gi fortabt. Dette er jo for at detskal blive bedre for os og helt sikkert også for at skabe mere plads. Der er jo mange gallerier der fylder og koster.


  • #7   21. apr 2012 Jeg kunne godt tænke mig når jeg har flere faneblade oppe at jeg kunne se forskel på hvilket galleri der er hvad. Står KG på forsiden står der i fanebladet "Velkommen" før stod der kattegalleriet. Lige nu er alle faneblade ens, er det noget der kan gøres noget ved kære admin smiley

  • #8   21. apr 2012 Kan man ikke skrive Logmenter mere ??

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #9   22. apr 2012 Susan…jeg har heller ike, kunnet finde det nogen steder endnu.

  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #10   23. apr 2012 Susan og Karin:

    Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder, og findes under "Min konto". Her kan du vælge om du vil se alle statusbeskeder - eller kun statusbeskeder fra venner.

    Susan: Vi tager dit forslag om fanebladene med videre.


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #11   23. apr 2012 Vi har netop uploadet en del rettelser til sitet. Mange af fejlene er blevet opdaget på bagrund af henvendelser fra brugere, og det er vi glade for - så fortsæt endelig med at kontakte os eller skrive her i tråden, hvis I opdager noget.

    Af rettelser kan nævnes:

    Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
    Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
    Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
    Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".
    Desuden er linkfarven er gjort mørkere, da den lysere blå var svær at læse.


  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #12   23. apr 2012 Jeps nu er den fundet smiley

  • kenneth H
    kenneth H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 68
    #13   23. apr 2012 Det er igang på andre gallerier , kattegalleri.dk er også ændret , men gi det nu en chance smiley

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #14   23. apr 2012 Ja de nøjes jo ikke med at ændre nogen af dem.....alle bliver jo ens smiley
    Men jeg syntes nu ikke folk her på Have siden, er så kritiske.


  • #15   23. apr 2012 Nej, vel smiley

    Enten er folk meget tålmodige herinde, modsat andet sted. Eller osse har de ikke opdaget det endnu. smiley


  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #16   23. apr 2012 hahaha....Susan, det kan da godt være, de ikke har opdaget det endnu smiley
    Men jeg tror det er meget forskelligt fra galleri til galleri.
    Jeg har kigget på nogen af de andre....feks. Cykelgalleri, der er de fleste meget positive, tager du så Lastbilgalleri, uha det tør jeg snart ikke skrive her smiley
    Så det kommer meget an på, de forskellige gallerier, og deres brugere smiley


  • kenneth H
    kenneth H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 68
    #17   23. apr 2012 kattegalleri gik i fælles panik

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #18   24. apr 2012 Okay.....det er vist også sket på andre gallerier.. smiley

  • #19   25. apr 2012 Ser slet ikk nogen grund til den drastiske ændring. Det fungere slet ikk på iphone så jeg bruger ikke gallerierne ret meget når de blir ændret og vil ikk betale vip når de blir ændret

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #20   25. apr 2012 Jeg syntes så også at det "gamle" var svært på IPhone.

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #21   25. apr 2012 Men jeg foretrækker nu, bærbar eller andet, når jeg er på div. gallerier.
    Det er jo ofte længere varende brug, når man er de steder smiley


  • #22   25. apr 2012 Jeg gider så ikk sidde og glo ved en pc så bruger iphone og bruger gallerierne til anoncer men får nu en ende når alle gallerierne skifter til det lort her... Så er det godt der er sider som gul og gratis som jeg så vil bruge i stedet

  • #23   25. apr 2012 Keld: Så er det vist heller ikke værre :-))

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #24   25. apr 2012 Ja hvis du kun vil bruge det til annoncer, så er der sikkert andre steder, der er mere velegnet. Men Havebazoom er jo ikke kun et salgssted, men tværtimod, et galleri for haveejere...og dertil er der så yderligere muligheder for salg m.m.
    Men det er jo ganske frivillig smiley


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #25   26. apr 2012 Så har vi haft endnu et upload, hvor vi har rettet fejl, men også har ændret på en del ting.

    Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig gråtone, som er tilføjet alle kommentarfelter.

    Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.

    Vi håber I kan lide disse ændringer smiley

    Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at gøre siden bedre.


  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #26   26. apr 2012 Super med de nye tiltag...som smily, og tommel smiley

  • #27   26. apr 2012 Hvor er det altså lækkert smiley

  • #28   26. apr 2012 Det er da ikk kun for og bruge siden til anoncer har også en have men kommer ikk til og bruge siden ret meget mer og det samme sker på hunde/ bil/ scooter galleri når de skifter til det møg her.. Cykkel galleri brugte jeg også før men gør jeg ikk mer af samme grund

  • M a c
    M a c Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #29   26. apr 2012 Jøsses et skod forsøg på "design" i har fået lavet her..
    giver Keld s ret...
    slut med VIP bruger herfra hvis det her lort kommer på de andre sider.. trist..


  • #30   26. apr 2012 Utroligt som man kan brokke sig. Hvad er det i bund og grund der er så slemt, at det pludselig vægter højere end selve indholdet på gallerierne? smiley

  • #31   28. apr 2012 Er jeg den eneste der oplever at der er ged i beskedcentret. Jeg kan ikke sende en besked, jeg får bare en fejlmelding. smiley

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #32   28. apr 2012 Jeg har ikke lige oplevet det endnu....Men jeg ka da sende dig, en test besked, og se om mit virker.

  • #33   28. apr 2012 Karin H: Jeg tror, at det er gået iorden igen smiley

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #34   28. apr 2012 Super smiley


  • #35   28. apr 2012 Tror det handler om at hvis man bliver ved med at gensvare på den samme så kan systemet ikke trække/rumme det. Så jeg måtte starte en ny besked op så var den der smiley

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #36   28. apr 2012 Det kan måske være "startvanskeligheder" For det burde ikke være sådan...


  • #37   28. apr 2012 Det kan være Karin. smiley

  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #38   30. apr 2012 Susan H: Har du mulighed for at fortælle, hvilken fejlmeddelelse, du fik? Altså, hvad skete der, når det gik galt med at sende beskeder? smiley

  • #39   30. apr 2012 Admin

    Jeg har nu sendt et skærmbillede til admin på Kattegelleriet. Men da det var herinde det skete kan jeg fortælle at en bruger og jeg sendte en besked frem og tilbage hvor vi svarede hinanden. Det var som om at systemet kun kan et begrænset antal gange. jeg oplevede at der til sidst kom en lidt anderledes svar rubrik med koder i. Jeg kunne ikke sende beskeden og fik af vide der var sket en fejl og der ville blive set på fejlen.
    Det eneste jeg kunne gøre var at oprette en helt ny besked til brugeren og sende den afsted. Lige præcis den sidste kører vi frem og tilbage med lige nu (en korrespondance). så ser vi om den også er begrænset smiley


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #40   30. apr 2012 Susan: Tak for forklaringen, og I må endelig sige til, hvis det sker igen! smiley

  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #41   7. maj 2012 Så har vi haft endnu et upload med forskellige rettelser og enkelte nye ting er også kommet med i denne omgang.

    Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.

    I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:

    Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd

    Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.

    Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"

    Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre på rækkefølgen af sine gallerier. Dette gøres også under "Min konto" smiley


  • #42   7. maj 2012 Det lyder alt sammen rigtig godt smiley

    Men nu kan jeg ikke komme til funktionerne under tilknytning og andre funktioner smiley -de virker simpelthen bare ikke, da den der bytterundt funktion går ind og "hæmmer" det


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #43   7. maj 2012 Maria A: Kan du beskrive problemet nærmere - hvordan ser det ud? Kan du evt. tage et billede af fejlen, så vi kan se, hvad du mener?

  • #44   7. maj 2012 Har prøvet at tage en screenshot

    http://www.havebazoom.dk/fotoalbum/off_topic/115-diverse_fejl_til_hg?status=1

    Desværre kommer pilen ikke med.. men de to funktioner virker ikke mere nu (for de virkede lige fint inden i lavede de nye ændringer).. Man kan slet ikke trykke på dem, de er helt inaktive.. prøver man at trykker så kommer man bare til at hive i rubrikken (det der med at flytte rundt på rækkefølgen...)


    Håber det giver mening.. smiley


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #45   7. maj 2012 Maria A: tak for billedet - det giver god mening - og vi kigger på det smiley

  • #46   8. maj 2012 Rikke-admin der er stadig ged i PB systemet. Jeg kan stadig ikke sende til den bruger du er informeret om og nu heller ikke sende til den samme bruger via KG.

    Hvad sker der ?


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #47   9. maj 2012 Susan: Ja, fejlen er ikke blevet rettet endnu - vi arbejder på det. Men er det stadig samme problem med længden af beskederne - eller kan du slet ikke sende beskeder? I så fald vil vi gerne vide, hvilken bruger, det drejer sig om - på begge gallerier.

  • #48   9. maj 2012 Nej igår oplevede jeg at det både var når jeg ville svare på en besked og, også da jeg ville sende en nyoprettet.
    Ja det var den samme bruger jeg sendte til. Jeg vil ikke lige skrive her hvem det er fordi vedkommende jo skal have lov at være anonym. Men det står i den mail jeg sendte til Rikke-admin i går. j


  • #49   9. maj 2012 Nu har jeg lige svaret på en fra brugeren og den gik fint igennem. Måske virker det nu ?

  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #50   9. maj 2012 Susan: Super - tak for info smiley Nej, vi har endnu ikke rettet noget.

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #51   11. maj 2012 De nye sider husker ikke mit login, men de gamle gør.
    Har det noget med mit eget at gøre, eller ligger det ved jer?


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #52   14. maj 2012 Karin H: Har du trykket på "Husk mig", når du logger ind?

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #53   14. maj 2012 Ja det har jeg prøvet op til flere gange....men den vil bare ikke.
    Men på min bærbar, er der ingen problemer, det er på Ipad den ik vil, så spørgsmålet er, om det er Ipad det ligger ved? Det kunne måske være.....


  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #54   14. maj 2012 Men på de "gamle" gallerier, feks. hundegalleri, der har Ipad ingen problemer med at huske, der ska jeg bare trykke Login.
    Det er efter de nye gallerier kom, den ik vil mere smiley


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #55   15. maj 2012 Karin: Tak for info - det lyder som om, det er et problem på iPhone så - vi kigger nærmere på det smiley

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #56   15. maj 2012 Ja både på Ipad, og IPhone.....


  • #57   15. maj 2012 Ved ikke om dette er lidt offtopic eller noget... men har tit tænkt på at det kunne være super fedt med et inspirations galleri.. Er selv stor fan af styleroom.se og deres inspirationsgalleri: http://www.styleroom.se/inspiration når jeg skal hente inspiration til boligindretningen... men mangler et ligende album samling til haven..

    Men ved ikke om det er for kludret for jer at styrer... synes bare det er genialt med sådan et album.. så kunne man foreksempel klikke ind på: vandglimt, krukker, havebænke, belægning osv.



  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #58   29. maj 2012 Så har vi tilføjet et par enkelte ændringer til designet.

    Det er nu muligt at se, hvilke af dine venner, der er online på "Min konto".

    Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - formatet 4:3 burde være det optimale.

    Du kan nu på den almindelige billedevisning også skifte billeder med piletasterne - ligesom på storbilledvisningen.

    Mvh. Rikke/HaveBazoom


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #59   29. maj 2012 Maria A: tak for dit forslag - det tager vi med videre smiley

  • #60   30. maj 2012 ja og kunne man vende listen af kommentare i denne tråd som de vender i anoncerne så man får de nye kommentare i toppen så man ikk skal rulle hele trøden igennem hver gang

  • M a c
    M a c Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #61   30. maj 2012 Keld --> Du kan bare trykke på "svar" i toppen af emnet.. og "gå til toppen" når du vil op igen..

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #62   30. maj 2012 hahaha Tak for info Mac...Den havde jeg ik lige fundet ud af endnu....Ups smiley

  • #63   31. maj 2012 Det virker da rodet at det er anderledes i forumet end i anoncerne.
    Troede det var et forsog på og forbedre siden ikke og gøre den mer besværlig men der tog jeg fejl.
    Og den fungere stadig ikk godt på smart phone
    Og det gør de sider der har den gl side 100%
    Både bg sg og hg


  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #64   1. jun 2012 Jeg kan simpelthen ikke finde, der hvor man kan se statusbeskeder....Er jeg blind, eller hvor er de dog blevet af?

  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #65   4. jun 2012 Karin: Gå til "Min konto" og scroll lidt ned på siden, så kan du se statusbeskederne. smiley

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #66   4. jun 2012 Nåå ja der var det......har også brugt det tidligere, men kunne bare ik finde det igen.

    Tak for det smiley


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #67   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant. Vi har forsøgt at gøre overblikket bedre ved at koncentere indholdet om den specifikke forside - på Galleriforsiden, er de gallerierne, der er i fokus osv. Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.

    Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.

    Vi håber I bliver glade for disse ændringer.

    Mvh.Rikke/HaveBazoom smiley


Kommentér på:
Det nye HaveBazoom!

Annonce