{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.814 visninger | Oprettet:

Tanya F
Tanya F
Tilmeldt:
3. jan 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23

forspirring {{forumTopicSubject}}

Hejsa igen alle:)

Sikke mange ting man pludselig skal vide som ny have ejer:)

Mit nye spørgsmål er .

1.Hvornår skal de ting man har forspirring indendørs plantes ud( ikke drivhus), Rosmarin, Timian, Origano, Citron melisse, Tomat, rød peber.

Det er mest urterne jeg tror måske godt snart kan. tomat og peber går jeg ikke ud fra kan endnu da de ikke skal i drivhus men så i sol på gårdsplads.

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forspirring
  • Peder  M
    Peder M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 28
    #1   29. apr 2012 urterne kan du bare smid ud i haven. de er jo bygget til at kunne overvintre.. bare husk at citron melisse er ren ukrut. det vokser vildt og uhæmmet.. så sæt det et sted hvor det ikke lige kan brede sig..

  • Tanya F
    Tanya F Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #2   29. apr 2012 super:) hvad med tomaterne hvornår kan de klare sige ude uden drivhus?:)

  • Peder  M
    Peder M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 28
    #3   29. apr 2012 puha der går nok en måneds tid endnu.. du skal jo være HELT sikker på nattefrosten er væk og døgn temperaturen skal være noget højere end nu.. så en måneds tid så kan tomater og chili komme ud ved en sydvendt væg..

  • #4   29. apr 2012 Du kan også plante citronmelisse i en stor urtepotte som du graver ned i bedet. Så bliver den hvor den skal være, men det ser ud som at den vokser i bedet.

    Lykke til som ny haveejer.


  • Tanya F
    Tanya F Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #5   29. apr 2012 tak nu har jeg sat citronmelissen i en potte:) og mine tomater er flyttet hen i vindueskarmen igen:)
    Tak for de gode råd.:)


  • Peder  M
    Peder M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 28
    #6   30. apr 2012 så lidt smiley

Kommentér på:
forspirring

Annonce