{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.659 visninger | Oprettet:

HaveBazoom.dk
HaveBazoom.dk Administrator

Tilmeldt:
26. aug 2011
Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19

Ny forside! {{forumTopicSubject}}

Vi har lyttet rigtig meget til jeres feedback de seneste uger, og vi har arbejdet hårdt på at lave en bedre forside til jer. Vi lancerer i dag en opdateret forside med blandt andet:

- Mere fokus på forummet.
- Mere overskeuelighed i markedsannoncer
- Ikoner på video og fotoalbums, så de er lettere at skelne fra det andet indhold

Vi vil som altid meget gerne høre hvad I tænker - både godt og skidt smiley

Mvh. Rikke/HaveBazoom


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny forside!
  • M a c
    M a c Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #1   18. maj 2012 Kan ikke finde noget som helst positivt på det kønsløse design der er kommet herinde.. jo det skulle lige være at jeg har endnu mere tid til alt mulig andet..

  • #2   19. maj 2012 Kunne i ikke kigge lidt på den irriterende bjælke øverst, der lover guld og grønne skove om alt muligt ! Forsøger man at lukke den, åbner den i stedet for og så vælter det ind i ens mailboks, med uønsket post...

  • #3   20. maj 2012 HOV!!!
    Tag lige et kig under status beskeder.. der bliver alle der ikke har profilbillede til mænd smiley selvom de står som værende kvinder...


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #4   21. maj 2012 Lisa F: Hvad står der i den bjælke, du taler om? Øverst på siden her, har vi et topbanner samt et tekstlink (lige pt. "Alt-i-et- hårfjerningssystem") - og ikke andet. Er det en af disse - og kan du beskrive nærmere, hvilken bannerreklame det drejer sig om?

    Maria A: smiley Det sørger vi for at få rettet smiley


  • #5   22. maj 2012 Lige nu er det " Bør vi ha dødsstraf i DK, svar ja eller nej og vind en Mini..." Der er en rød ramme omkring :o)

  • #6   22. maj 2012 I nederste højre hjørne står der " Aldaniti network "

  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #7   22. maj 2012 Lisa F: Får du mails fra dem, uden at have opgivet din mailadresse?

  • #8   22. maj 2012 Jeg får mail´s fra mange ukendte navne og steder siden jeg forsøgte at lukke den boks, og ja uden at have opgivet min mailadr. Sådan noget med at jeg kan vinde alt muligt, I.phone, I-pad, fladskærme, retten til en bil i et år, penge, billige lån osv osv osv...

  • #9   22. maj 2012 Er der ikke andre der har problem med den bjælke ???

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #10   24. maj 2012 Såvidt jeg kan se, er der lavet en ændring i farven, på de små bjælker, hvor der står overskrifter, samt bjælken, hvor der står Havebazoom ikke?
    Det er i hvertfald blevet godt. smiley


  • HaveBazoom.dk
    HaveBazoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 8 Følgere: 8755 Emner: 9 Svar: 19
    #11   25. maj 2012 Lisa F: Vi har undersøgt det nærmere, og problemet stammer ikke fra banneret. Man kan ikke sende reklamer til en e-mailadresse, uden at adressen er tastet ind et sted. Har du tjekket, at dit antivirusprogram er up to date?

    Anna P: Det du taler om, er reklamebannere - dem slipper man desværre ikke for engang imellem. smiley

    Karin H: Det er nemlig rigtig, at vi er gået over til en lidt mørkere farve smiley

    Hav en god dag smiley

    Mvh. Rikke/HaveBazoom


  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #12   26. maj 2012 Den mørke farve i overskrifts bjælkerne er super smiley

Kommentér på:
Ny forside!

Annonce