{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.206 visninger | Oprettet:

En skidt Ligusterhæk {{forumTopicSubject}}

Jeg aner ikke hvad der kan være galt med min ligusterhæk. Den er visse steder begyndt at blive gul.
Hvorfor er den det og hvad skal der til for at få den fin igen ?

Skal lige sige at hækken er meget gammel og en helt alm. sort. Den har er altid blevet passet og plejet godt. Den står ud til vores lille vej og den skulle gerne se pæn og indbydende ud.

Nogen der sidder med de vise sten ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En skidt Ligusterhæk
  • #1   15. jun 2012 Vores bagbo sagde, at vores døde hække startede med at blive gule - og pludselig, vupti, var de helt bare smiley Om det er det, det håber jeg ikke.. men det er mit bedste bud, udfra hvad jeg har hørt.

• #2   15. jun 2012 Åhh det håber jeg ikke. For den er ellers så flot og lige nu er den nyklippet og endnu flottere (bortset fra de dumme gule steder.

Kan det mon være godt at smide lidt gødning ind under den ?

• #3   15. jun 2012 Jeg tror i hvert fald, at det kan være et godt forsøg værd smiley

• #4   15. jun 2012 Ja ikke smiley Det kan da ikke komme skidt tilbage.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 18
    #5   16. jun 2012 trær, buske og hække kan godt bare dø af alderdom, og hvis din hæk er meget gammel, så kan det sagtens være det der er problemet smiley

• #6   16. jun 2012 Den er meget gammel, aner ikke hvor gammel :-s

Det kan da være det synger på sidste vers for den. Jeg tænkte også at den måske har det lidt for godt og er for tæt så når den klippes så dukker disse gule pletter op hist og her, kunne man forestille sig det måske ?

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    aug 2011

#7   16. jun 2012 hmmmm. det er lidt svært når der ikke er billeder af den, men hvis en hæk er meget tæt, så vil den kun sætte blade yderst, så den vil være bar helt inde midt i hækken, fordi der kommer jo ikke noget sollys ind midt i hækken, og hvis i klipper den helt ind, så burde den skyde helt inde fra igen...

i kan jo prøve at klippe den hårdt tilbage, også håbe på det bedste ellers skal i nok plante en ny smiley en liguster hæk kan blive ca 30 år andre selvfølgelig mere og andre mindre.

• #8   16. jun 2012 Tak Martin det kan være den er for gammel så. Jeg har forsøgt at oploade billeder men det kan åbenbart ikke lade sig gøre i dag smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    aug 2011

#9   16. jun 2012 helt i orden du kan jo lige skrive her i tråden når du har fået oploadet et billed smiley

Kommentér på:
En skidt Ligusterhæk

Annonce