{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.689 visninger | Oprettet:

Stine T. J
Stine T. J
Tilmeldt:
5. okt 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Hvidløg.. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley

Uden at kende en dyt til såning af hvidløg, har jeg givet mig i kast med dette. Jeg har været så smart at så dem for 2-3-4 måneder siden, og kan nu læse mig frem til at det var dumt smiley Jeg skulle have plantet dem i denne måned eller næste..

Ow well..

Det drejer sig kun om 3 løg, som jeg er utroligt stolt af, så derfor søger jeg info om hvad jeg nu skal gøre.

Skal jeg lade dem blive i min potte i haven vinteren over? Skal jeg tage dem ind på et tidspunkt ? Hvornår ved jeg at jeg kan høste dem ?

De har ikke sat blomster (endnu) men står meget flotte grønne..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvidløg..
  • Peder  M
    Peder M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 28
    #1   15. sep 2013 Lad dem stå. De Skal stå En vinter over. Du har vel kun sat fedene enkeltvis?

  • Stine T. J
    Stine T. J Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #2   15. sep 2013 Yep Yep smiley Kun et enkelt smiley

    Hvad sker der hvis jeg høster dem nu ? (gør det ikke, er bare nysgerrig smiley )


  • Peder  M
    Peder M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 28
    #3   18. sep 2013 De har formentligt kun sat rødder og top, så du får nok kun et indskrumpet fed med op.. De sætter føst flere fed næste år...

  • #4   24. sep 2013 Hvis de kun står i en potte, får de da frost. Min kollega har nogle i sit drivhus, men de er jo også gravet ned i jorden. Har du ikke en kold, men frostfri udestue eller li.? Så ville jeg nok stille dem der i stedet for at lade dem stå ude.

  • #5   19. okt 2013 Hvidløg skal have en vækstperiode på ca 1 år for at blive til noget ikke for koldt og heller ikke for varmt. Ikke noget ekstra vand (med mindre det er MEGET tørt)
    Har selv dyrket hvidløg i en del år efterhånden og der er lidt forskelligt hvordan det er blevet fra år til, de har nu altid blevet gode men både store og små og nogle har formet sig men ikke delt sig i fed men blevet til et stort hvidløg


Kommentér på:
Hvidløg..

Annonce