{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.660 visninger | Oprettet:

Toilet i mit bed.... {{forumTopicSubject}}

kattene har åbenbart valgt det ene af mine bede til toilet, og det er ,efter mængden at dømme, dem alle der flittigt bruger det smiley

Det gider jeg ikke have.... smiley

Nogle gode råd til at få det uværk til at høre op ?

har selv tænkt på at drysse et ordentligt skud peber på stedet, men synes osse jeg har hørt noget om kaffegrums ???

Other was ... ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toilet i mit bed....
  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #2   17. apr 2014 Alt det der gå væk hund eller kat virker ikk , der er kun en ting der virker det er hjortetakolie , ellers kan du lægge noget hønsetråd ud i bedet så kan de ikke skrabe deres efterladenskaber til og vælger et andet sted som regle .
    Men efter loven skal katteejerne holde deres katte på deres matrikkel men ved også godt at det første en katteejer vil sige er , hvor ved du fra at min kat har skidt i dit bed , når en kat ikke kan dække sin lort til finder den et andet sted i haven og hvis du er meget heldig går den over til en anden narbo , men det er noget svineri pøj pøj


  • #3   24. apr 2014 Karin : Det er skam mine egne lømler der bruger det hjørne som toilet smiley

    Men jeg har fundet en løsning, kaffe og peber, så fandt de et andet sted smiley

    Og nu har jeg renset bedet og plantet storkroser der smiley


Kommentér på:
Toilet i mit bed....

Annonce