{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

For få medlemmer... {{forumTopicSubject}}

Jeg var rigtig glad for at se at Bazoom havde lavet et have-galleri også, men må indrømme at stedet ikke rigtigt virker til at have en eksistensberettigelse.

Det tog over en uge at få stemt sin have ind pga ALT for få brugere
Markedet er tomt, debatterne står nærmest stille.

Er der alternativer til dette sted? smiley

Mvh René


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For få medlemmer...
  • Haveskræk P
    Haveskræk P Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 30
    #2   5. sep 2014 Alt alt for lidt gang i den. Er der andre steder , så sig til. Den her er som Wagner W skriver ikke værd at holde liv i . smiley

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #3   6. sep 2014 Der må jo på et tidspunkt, ha været en stor efterspørgsel, på noget med have....men ja der er meget stille, men der er jo ikke meget at gøre. Tror vi alle herinde har delt, og lagt lidt reklame omkring os, men der er åbenbart ikke mange, interesserede alligevel ??

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #4   6. sep 2014 121 oprettede haver, er jo heller intet, i forhold til mange af de andre gallerier. Jeg forstår ikke rigtig, den store tilslutning i sin tid, og nu så få haver ??

  • #5   7. sep 2014 Nej, jeg forstår det heller ikke. Jeg leder efter et alternativ ihvertfald og prøver at lokke flere herind.

  • Haveskræk P
    Haveskræk P Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 30
    #8   13. sep 2014 Ja det var jo fint, Lambert og Anna P. Dog kan der kun stemmes have ind hvis men selv har opretttet en smiley Men ja lad os få gang i butikken

  • #9   21. sep 2014 Man skal nok også tage "puplikum" lidt i betragtning, hvlken type mennesker der skriver om sin have (dette er ikke på nogen måde negativt ment) samt hvilken gennemsnitsalder der er tale om her i forumet.

    Selv må jeg erkende at det nok ikke er for tit jeg kigger ind her ( og hvad er så "tit" det er alt efter perspektivet man ser det ud fra nogen vil jo nok mene at et par gange om ugen er ok meget tid ved skærmen, hvor andre måske lige kigger med et par gange om dagen.)

    Jeg vil også rigtig gerne have mere respons på de indlæg der bliver svaret på..
    Min opfordring skal nok gå på at man bruger noget tid på at gøre selv de små projekter i ens egen have til noget mam gerne vil dele med andre her inde, og snakke om hvad man kan lave hvis ikke man selv har ideerne....
    Nrug hindandens fotos til inspiration, og fortæl om det.....


  • #10   6. okt 2014 Måske mangler der drama, der kan holde folk til ilden ;-).

    Eller også er det bare sådan, at i sæsonen gider man ikke så meget hænge ved skærmen og læse og skrive om haver, når man kan være ude i sin have.
    Og når det er udenfor havesæsonen, så glemmer man nemt både have og haveforum.

    Nå, men jeg har da for nylig opdateret fotoalbum, og oprettet et par nye ... der ligner hinanden. Men hvad pokker, det fylder altsammen, og så sker der da en smule nyt herinde. smiley


  • Denice N
    Denice N Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Haver: 1 Svar: 1
    #11   10. okt 2014 Jeg tænker det samme jeg har lige fået stemt min have ind det to næsten to uger jeg har sent nogle udfordringer af sted for og få lidt gang i det men de bliver hverken godkendt eller afvist

Kommentér på:
For få medlemmer...

Annonce