{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Brug for en handyman?
hjælp til dit næste byggeprojekt i tre lette trin. 1: Opret opgave. 2: Modtag tilbud fra interesserede hjælpere. 3: Få løst din opgave.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til terrasse.
  • #1   25. mar 2012 Hvordan skal det se ud og hva for noget træ skal i bruge ?

  • Thomas W
    Thomas W Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   25. mar 2012 Kim : Det er fordi vi allerede har en terrasse der er bygget, men den hælder og er virkelig grim, og vi aner intet om hvad man skal bruge.

    Vi ville gerne ha den rettet op og sat nogen stolper i jorden, så vi kan udvide den.
    Men er der nogen tommelfingre regel med hvor langt stolper skal ned i forhold til hvor højt de er oppe over jorden??

    Hvis vi nu skal ha den forlænget, og sat den på nogen stolper, hvordan "hæfter" vi den så fast inde under den eksisterende terrasse?

    Det skal lige siges at vores terrasse er belagt med fliser, og nogen af den er bygget op i nogen gasbeton sten og Fundablokke. (Tror jeg det er)



  • #3   25. mar 2012 Jeg er os helt blank og skal os selv igang smiley Har lige lavet svigerfars terasse han ville ha lærk træ men man kan få nogen flotte vedligholdelses terasse brædder i silvan nu. og stolperne ved jeg skal ned i 80 - 90 cm dybde. det har jeg gjort med mit hegn smiley og det står sku meget godt smiley har du ferie nu ?

  • Thomas W
    Thomas W Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #4   25. mar 2012 Kim : Nej jeg har ikke ferie.

    Men regnede med at der skulle laves lidt i påsken.


  • #5   25. mar 2012 Okei husk ukrudts dug under brædderne smiley men man laver gerne et skellet som sidder fast til underlaget, som man kan skrue terrasse brædderne fast på smiley

  • #6   25. mar 2012 Men hvis der er noget så ring da smiley 23 49 38 11 bor i store merløse smiley

  • Thomas W
    Thomas W Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #7   26. mar 2012 Kim : Takker. Jeg vil lige gemme dit nummer....

    Så kan det være jeg ringer.

    Men vi har nok fundet en løsning med at bygge et stendige op.


  • #8   26. mar 2012 nice nok smiley Du ringer bare smiley

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 18
    #9   28. mar 2012 hej thomas jeg er uddannet anlægsgartner og vil gerne gi dig/jer nogle råd til hvordan det skal laves og evt. designe lidt for jer.

    Med venlig hilsen Martin k


  • Thomas W
    Thomas W Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #10   8. apr 2012 Martin : Takker for tilbuddet.

    Men jeg tror jeg har styr på det.. Men ellers skal jeg nok lige spørge jer om hjælp...

    Men tusind tak for jeres svar og hjælp.

    Mvh. Alexandra og Thomas


Kommentér på:
Hjælp til terrasse.

Annonce