{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.217 visninger | Oprettet:

Milling W
Milling W
Tilmeldt:
14. jun 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hyggelig belysning i haven {{forumTopicSubject}}

Hej herinde,

Min kone og jeg er i gang med et haveprojekt for at gøre mere ud af det visuelle i haven.

Vi er begge enige om at vi skal lave en lille "lys-sti". Dog er vi uenige om, hvilke lamper vi skal bruge.

Jeg har kigget på denne lampe: https://www.lavprisvvs.dk/Lamper-Belysning-Havelamper-Nordlux--Nordlux-Agger-udendoers-havelampe-i-galvaniseret-staal-1406951.html

Min kone vil dog hellere have denne: https://www.lavprisvvs.dk/Lamper-Belysning-Havelamper-Nordlux--Nordlux-Cardiff-udendoers-havelampe-i-sort-1407015.html

Vi kunne meget godt tænke os at høre hvad I tænker, og evt. har andre forslag til belysningen - alle forslag er kærkommende smiley


Find studierabatter her
Vil du gerne have nogle gode studierabatter? Find dine studierabatter og bliv overrasket over hvor meget du kan spare.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggelig belysning i haven
  • #1   3. sep 2018 Jeg kan godt li den sorte smiley

  • #2   3. sep 2018 jeg kan også godt lide den sorte smiley

  • Karin H
    Karin H Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 4 Følgere: 5 Haver: 1 Emner: 7 Svar: 209
    #3   4. sep 2018 Uha...den er svær, det er jo to modsætninger.
    Begge er flotte...Jeg er dog mest til stilen som den sorte.
    Jeg vil sige det kommer meget an på, hvordan jeres have er, hvordan stien er, eller skal være. Er det en mere moderne have, gammel, hyggelig evt meget opvokset.
    Har du evt lidt billeder, hvordan haven er, og hvordan stien skal være?


  • Milling W
    Milling W Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   4. sep 2018 Sådan ser stien ud lige nu.

    Personligt kan jeg også godt lide de sorte lamper som de er. Men de bliver måske bare lidt for voldsomme i forhold til farverne, der ellers er på og omkring stien.


    profilbillede
  • #5   26. sep 2018 Jeg er ked af at sige det, Milling, men jeg er nok også på din kones hold! smiley Stien ser lidt tæt og hyggelig ud, og mellem de to lamper er den sorte klart den der udstråler mest hygge!
    Dit forslag er sådan lidt mere industrielt og moderne og sådan en have har I ikke smiley


  • Per E
    Per E Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 2 Svar: 1
    #6   15. okt 2018 Kan vi få en opdatering på hvad du endte med at købe?

Kommentér på:
Hyggelig belysning i haven

Annonce