{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Billige lån
Har du brug for et billigt lån, til at betale sommerferien i år? Hos pengepartner.dk kan du nemt og hurtigt finde det lån, der passer til lige netop dine behov.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græsarmering i plast.
  • #1   3. jun 2012 Synes lige jeg vil gøre dig opmærksom på at den plastkant kan gå i stykker hvis du bruger en græstrimmer. Holdbarheds garantien er vist ikke ret god.

• Helle N
    Helle N Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 3
    #2   4. jun 2012 Har købt billigt i Netto her i foråret 20 kr. for 25 m, så prøv om ikke den nærmeste Netto ligger inde med en rest.

• #3   6. jun 2012 Okay, mit sidste indlæg/svar kom så ikke med. Så prøver jeg da bare igen...

Jeg tror i misforstår. Det er græsarmerinng jeg efterlyser! Ikke kanter...
    Altså det man kan bruge til indkørselser og p-pladser, men hvor der vokser græs op af, så det ligner en plæne. Men det kan tåle at man køre på det. Man kan få det i sten/fliser. Men jeg VED at man osse kan købe det i plast.

Jeg kan dog ikke finde ud af hvor man kan købe der hernede på sydsjælland...
    Lidt som dette:
    http://dansand.com/group.asp?group=365
    Men man kan få flere slags...

• Peter  E
    Peter E Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Haver: 1 Svar: 17
    #4   9. jun 2012 Jeg tror egentlig bare det er at kontakte din lokale trælast og snakke med dem. Hvis de ikke har det på lager plejer de at være gode til at få det hjem.

• kenneth H
    kenneth H Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Svar: 68
    #5   10. jun 2012 Du skal være opmærksom på at noget af det græsarmering i plast , blive uhyggeligt skarpt hvis det knækker.

• #6   10. jun 2012 Peter E:
    Ja, jeg bliver nok nød til det, hvis det er...

Kenneth H:
    Og pointe, har jeg ik tænkt på. Men har de tildens til det da?? De skal jo fyldes med jord...

• kenneth H
    kenneth H Tilmeldt:
    apr 2012

#7   10. jun 2012 Jeg har kun lagt det 2 gange , og det er en del år siden , kan godt være der er kigget på det problem, og man måske har lavet det blødere , men en gang frost og et spark , så er den vel gal igen.

Dengang knækkede en del hjørner af ,det var "sprødt" plastik , og vi snakkede meget om hvor galt det kunne gå hvis et barn gled henover det.

Jeg ved ikke om det stadigt er et problem , men nu er du da opmærksom på det.

• #8   10. jun 2012 Det er super at du gør opmærksom på det!! Mange tak! Og tvivler på at der er lavet SÅ meget om på det på det område. Desværre. Hmm, kunne være man skulle finde alternativer...

• kenneth H
    kenneth H Tilmeldt:
    apr 2012

#9   11. jun 2012 Det absolut pæneste og mest holbare, er rigtige brosten (ikke 10x10 chausse) med 5cm fuge begge veje.

og hvis du selv skal lave det , er det lige før det er samme pris som plastik.

• #10   11. jun 2012 Kenneth H:
    Er SÅ meget enig! Jeg har en svaghed for natursten. Lagde mine forældres indgang, med bue i enden, i chausse.
    Desværre tar gigten mine kræfter og energi, med sig et hemmeligt sted. Så det går laaaangsomt nu, når jeg lægger noget.
    Og når det drejer sig om et hus jeg måske kun kan leje i 4 år. Så er det meget arbjde og penge at bruge på det.
    Og har hele haven der skal ordnes, så havde håbet på en nem og billig løsning...

• Poul M
    Poul M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 4 Svar: 1
    #11   17. apr 2013 Prøv at gå ind på www.tte.as der står næsten alt vedr. græsarmering, Mht. prisen så er koster det ca. 180,00 kr-. pr m2.. Jeg har lagt meget TTE armering og det smarte er at der IKKE behøves at laves en bærende bund først, og alligevel kan de bære biler og 3500 kg. lastbiler. Det med skarpe kanter er kun de tynde billge udgaver der har den fejl.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 13
    #12   22. feb 2015 Det er måske lidt for sent et svar til spørger, men det kan jo være at andre får samme behov. Jeg har selv brugt græsarmering i beton i stedet for den i plast, og jeg er meget glad for resultatet.

Her http://www.fc-beton.dk/graesarmering_120.html kan du vist også bestille med levering i den sydlige del af Sjælland.

Kommentér på:
Græsarmering i plast.

Annonce