9.805 visninger
|
Oprettet:
Græsarmering i plast. {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes ikke jeg kan finde nogen priser på nettet.
Det skal helst være så billigt som muligt, da det er et lejet sted. Men kan ikke finde ud af hvor man kan købe det og hvad de koster. Bor på sydsjælland.
Hjææælp!
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Haver: 1 Emner: 35 Svar: 234
jun 2012
Følger: 1 Svar: 3
mar 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 53
Jeg tror i misforstår. Det er græsarmerinng jeg efterlyser! Ikke kanter...
Altså det man kan bruge til indkørselser og p-pladser, men hvor der vokser græs op af, så det ligner en plæne. Men det kan tåle at man køre på det. Man kan få det i sten/fliser. Men jeg VED at man osse kan købe det i plast.
Jeg kan dog ikke finde ud af hvor man kan købe der hernede på sydsjælland...
Lidt som dette:
http://dansand.com/group.asp?group=365
Men man kan få flere slags...
sep 2011
Følger: 1 Haver: 1 Svar: 17
apr 2012
Følger: 1 Svar: 68
mar 2012
Ja, jeg bliver nok nød til det, hvis det er...
Kenneth H:
Og pointe, har jeg ik tænkt på. Men har de tildens til det da?? De skal jo fyldes med jord...
apr 2012
Dengang knækkede en del hjørner af ,det var "sprødt" plastik , og vi snakkede meget om hvor galt det kunne gå hvis et barn gled henover det.
Jeg ved ikke om det stadigt er et problem , men nu er du da opmærksom på det.
mar 2012
apr 2012
og hvis du selv skal lave det , er det lige før det er samme pris som plastik.
mar 2012
Er SÅ meget enig! Jeg har en svaghed for natursten. Lagde mine forældres indgang, med bue i enden, i chausse.
Desværre tar gigten mine kræfter og energi, med sig et hemmeligt sted. Så det går laaaangsomt nu, når jeg lægger noget.
Og når det drejer sig om et hus jeg måske kun kan leje i 4 år. Så er det meget arbjde og penge at bruge på det.
Og har hele haven der skal ordnes, så havde håbet på en nem og billig løsning...
apr 2013
Følger: 4 Svar: 1
feb 2015
Følger: 1 Svar: 13
Her http://www.fc-beton.dk/graesarmering_120.html kan du vist også bestille med levering i den sydlige del af Sjælland.
Græsarmering i plast.