{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.947 visninger | Oprettet:

solvej
solvej
Tilmeldt:
15. sep 2011
Haver: 1 Emner: 4 Svar: 16

Bassin {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har et problem med mit bassin, jeg tror der er hul i det, men kan ikke finde det. Sidste år da det var knastørt, kravlede jeg rundt om det,og kikkede under gummifoliet i vandlinje, men kunne ikke finde et vådt område. jeg kunne godt bruge et råd til en nem måde til at finde hullet i gummifoliet. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bassin
  • elisabeth s
    elisabeth s Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 2 Haver: 1 Svar: 9
    #1   6. maj 2019 hej var lige inde og kikke på bilde da i lave fiske sø , vi har også haft en hvor vi lage foliet lige ned på jorden den gik ikke , da små sten gnaver mini hul , da vi lage ny sø ,kom der et lag af isolering måtter først, der efter kom vi det gamle folie , før der kom nyt folie på ,da vi bygge op i højde med træ der kom plader af flamingo mod træ og så folie over siden har ikke haft hul , ved ikke om det kan hjælpe jer .

  • solvej
    solvej Tilmeldt:
    sep 2011

    Haver: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #2   6. maj 2019 Hejsa tak for svar. Men det skulle ikke lade sig gøre da det er det stærkeste / sejeste folie/ gummi, man kan få. Men har fået at vide at klyner og planter tager meget vand

  • elisabeth s
    elisabeth s Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 2 Haver: 1 Svar: 9
    #3   7. maj 2019 vi har nu også en del planter i vores sø og den ser ikke så dyb ud som jeres sø, hen over sommer sidst år fyldt vi kun ca 200l regnvand i da pumpen kørte tør og vi har fisk i , men vi har et stor træ til og stå ved siden af den tarer en del af solen ,så vandet ikke bliver så varmt ,det kan være jeres sø er fordampet sidst år ?

Kommentér på:
Bassin

Annonce