{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.819 visninger | Oprettet:

hvornår skal jeg klippe græsset. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal overtage et hus med stor have.
Men græsset er ikke klippet, i et helt år gætter jeg.
Skal jeg vente med at prøve at klippe det til efteråret hvor det er klasket lidt sammen? Ikke engang på det højeste trin kan plæneklipperen følge med.
Nogen ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår skal jeg klippe græsset.
  • Iben
    Iben Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Haver: 1 Svar: 6
    #1   30. jun 2012
    Se endelig at komme igang med at klippe det, og så riv græsset af første gang efter.
    Enten må du tage det lidt i etaper, hvis det er en skubbe model, eller få en gartner eller en du kender ud med en klipper man kan sidde på.
    At vente til efteråret giver ikke nogen mening.
    Og ellers må du igang med leen, eller låne en sulten ged til at græsse det ned.
    Håber det var ideer nok


  • #2   30. jun 2012 Eller brug en græstrimmer. ja det er med at få det slået ned i en god højde. Ellers begynder det bare at visne nede i. Til foråret kan du jo så rodskærer det så det bliver tættere og grønnere.

  • #3   30. jun 2012 Den med geden var ik nogen dårlig idé. *smiler*... kender ingen der har en le. Og tror kun det er en buskrydder der kan komme til bunds i det, og det har jeg heller ik. Kun en på el, og det ved jeg af erfaring ikke er en brugbar plan.

    Jeg må bare igang. Heldigvis er der en med motor, men det tar noget tid. Men så er det bare. Lidt af gangen er nok kodeordet...

    mange tak!!


  • brian j
    brian j Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 9
    #4   4. okt 2012 hvis du kender en med en god benzin buskrydder og som kan køre med den kan du få en plæne der er lige så pæn som normalt med plæneklipper

    men det er nok også vejen frem for højt græs


  • #5   5. okt 2012 Jeg fik en ud med en fingerklipper. Der røg godt-nok nogle blomster og roser. Men nu kan jeg heldigvis selv holde det nede. Men mange tak alligevel! :o)

  • #6   9. okt 2012 hvornår skal man klippe en ganske alm. plæne her op til vinter?

  • brian j
    brian j Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 9
    #7   10. okt 2012 simon det er lidt efter hvordan vejret er

    hvis det bliver ved med at være koldt så er der slut er midt okt.men hvis vi får varme igen kan vi komme hen sidts okt midt nov

    men husk du må ikke klippe græsset helt så langt ned sidste gang da der godt må være lidt til vinteren over


Kommentér på:
hvornår skal jeg klippe græsset.

Annonce